اخبار روز ايران و جهان اخبار روز ايران و جهان .

اخبار روز ايران و جهان

نقد و بررسي هندزفري كلومن KE-001

هندزفري ها يكي از پركابرد ترين محصولات امروزه براي مكالمه و يا گوش دادن به موسيقي و آهنگ مي باشند كه در انواع و برندهاي مختلف مي توانيد آن ها را در بازار مشاهده كنيد.
خيلي از ما ها علاوه بر كيفيت به دنبال يك قيمت مناسب براي هندزفري مي باشيم و نمي خواهيم هزينه زيادي را براي خريد آن داشته باشيم و به دنبال يك محصول مناسب با قيمت مناسب مي گرديم.

كلومن يكي از برندهاي چيني با كيفيت در زمينه توليد لوازم جانبي مي باشد كه اين روزها توانسته جايگاه مناسبي را در بازار كشورمان بدست آورد. هندزفري كلومن هم يكي از توليدات با كيفيت و محبوب از اين سازنده ميباشد.
مدل k-001 يكي از مدل هاي سيمي از اين برند است كه براي استفاده هاي عمومي و متداول بسيار عالي و مناسب ميباشد.

هندزفري Koluman KE-001

هندزفري مدل كلومن KE-001 كه در اين پست به شما معرفي مي كنيم يكي از مدل هاي سيمي از ساخته شركت كلومن است كه داراي كيفيت صداي مناسب كه نسبت به قيمت آن بسيار بالاتر از حد انتظار مي باشد و داراي امپدانس ۳۲ اهم كه بالاترين حد ممكن استفاده از اسپيكر هاي مورد استفاده در اين نوع از هندزفري ها مي باشد، زيرا در صورت بالاتر بودن امكان آسيب رساندن به گوش ها نيز وجود دارد و همچنين داراي حساسيت خروجي ۹۵ دسيبل مي باشد.

درايور هاي اين هندفري ۱۰ ميلي متري است و بسيار با كيفيت و ظريف طراحي شده است و صداي واضح و بدون نويزي را به گوش شما مي رساند.

طول سيم اين هندز فري ۱۲۰ سانتي متر است كه يك متراژ مناسب و استاندارد در طراحي هندزفري ها مي باشد كه باعث ميشود مشكلي در استفاده از اين هندزفري نداشته باشيد.

به دليل وجود يك ميكروفون قوي بر روي سيم، امكان پاسخ گويي به مكالمات را به صورت هندزفري به شما مي دهد تا به راحتي بتوانيد به مكالمات خود بپردازيد.

صداي بدون نويز، دكمه مخصوص قطع و وصل، رنگ سفيد و مشكي و وجود دوجفت بالشتك كوچك و بزرگ در داخل بسته بندي از ديگر مشخصات هندفري كلومن مدل ke001 مي باشد.

براي اتصال از درگاه ۳.۵ ميليمتري نيز پشتيباني مي كند كه به شما اين امكان را مي دهد از آن بر روي انواع محصولات كه از اين درگاه استاندارد پشتيباني مي كنند استفاده كنيد. اين درگاه در اكثر دستگاه هاي صوتي مانند انواع موبايل و يا تبلت ها و يا MP3 Player و … مرسوم ميباشد.

منبع: باميكسو


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۸:۲۰ توسط:رضا موضوع: نظرات (0)